31 Aralık 2016 Cumartesi

Parabahcesi Script! Php Çiftlik Oyunu Scripti!

parabahcesi scripti

Parabahcesi Script! Çiftlik Oyunu Scripti!

Arkadaşlar selamın aleyküm gene bi scriptle karşınızdayım bayadır script paylaşamıyorum biliyorsunuzdur parabahcesi scripti isteyenler oldu rusca halini buldum Türkceye çevirdim filan güzel şeyler çıktı ortaya baya emek verdim buna bi teşekkürü çok görmeyin lütfen :) 

KURULUM

DOSYANIN İÇİNDEKİ CLASSES KLASÖRÜNÜ AÇIN CLASSES CONFİGİ KENDİ VERİTABANINIZA GÖRE UYARLAYIN

SQL Yİ VERİTABANINIZA YÜKLEYİN BAŞARIYLA KURULDUĞUNU GÖRECEKSİNİZ

HATA ALANLAR

BAZI HATALAR MEYDANA GELİYOR BUDA PHP SÜRÜMÜNÜN UYUŞMADIĞINDAN PHP SÜRÜMÜ 5.6 VEYA 5.5 YAPIN İNTERNETTEN NASIL YAPILACAĞINA BAKIN  SQL Yİ MUTLAKA YÜKLEYİN AKSİ TAKDİRDE ÇALIŞMAYACAKTIR!



20 yorum:

  1. Eline Koluna Sağlık kardeşim yalnız admin paneline nerden bağlanıyoruz bulamadım dosya dizininden yola cıktım yine olmadı. yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
  2. Dosyalar içinde admin klasörü var onu aç index.php yi aç orda /menü4garden gibi şeyler yazıyor admin yolu orda yazar

    YanıtlaSil
  3. Admin şifresi ne bulamadim

    YanıtlaSil
  4. admin dosyasinin icindeki index.php tamamen bos kodlama yok lutfen tam php ve klasor isimlerini yazarmisiniz admin panele girisimiz icin.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. la internertte buldukları scriptleri paylaşan embesiller işte sorun bakalım kurulumu yapabilmişmi scriptin tam kurulumunu yapıp çekip atsınya video olarak yiyorsa mk veletleri bu kafayla hiçbir sitede başarılı olamıyorsunuz işte siteleriniz çöp site

    YanıtlaSil

  7. İnternette buluyorum bizzat Türkceye çeviriyorum gerizekalı beyinsiz aptal :D sorunsuz kuruluyor videoya çekip atıcam aptal beyinli :D

    YanıtlaSil
  8. usta admin panelinin kullanıcı adı ve şifresi nedir? Bir türlü bulamadım. Yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  9. phpmyadmin'in içinde config var arkadaşlar orada admin ve şifresi yazıyor.

    YanıtlaSil
  10. Uzun zamandır böyle bir script arıyordum. Eğer sorunsuz kurabilirsem oldukça işime yarayacaktır. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. Sorunsuz script istiyosan facebook/Kosronluera ekle

    YanıtlaSil
  12. Vay be müslüman insan.Madem hayır işliyosun doğru dürüst işle.Upload ettiğin rar dosyası trojanli.Eset indirmeden tuttu.Utanmadan hevesli hevesli anlatıyo birde.Bir iş yapıyosanız hilesiz hurdasız yapın be kardeşim.E ben kime söylüyorumki zaten tokmak kafalı, başkalarının bilgileri çalarak mutlu olan sefil zihniyetli insan toplulukları. İlerde umarım siz kirli işler yapan bir yazılımcı olmam. Çaldığınız bilgiler yarın bigun ahirette hesabıyla ödenecek. Size verilen haklar helal olmasın. İşlerinizin ters gitmesi ile İyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Upload ettiğim rar dosyası trojanlımı :D bizzat virüs total koyarım sen adamlığını ortaya koyuyormusun?

      Sil
  13. arkadaşlar admin dosyasında index dosyasında hiçbir kodlama yok dosya olan upload edip buraya linki atabilirmi ?

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar birde bu bonuslara linki nasıl ekliyeceğiz bilgisi olan varmı ?

    YanıtlaSil
  15. admin paneline nasıl girliyor bilen varmı

    YanıtlaSil

ÇerezSarayı

Kuruyemiş  Çerezsarayı Antep fıstığı siirt fıstığı Kaju